[BSD] apache probléma

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Aug. 4., H, 09:26:24 CEST

bacsek at freemail.hu wrote:

> nalam is ez a verzio megy par napja, php-val, en forrasbol teszem fel, igy
> soha semmi gond.....

Megjegyzem, hogy a kulonbseg nem abbol szokott adodni, hogy valamit a
portsbol teszel fel vagy forrasbol... megis ez a velekedes elegge
makacsul tartja magat egyes korokben. A vege az lesz, hogy fogok tartani
egy tanfolyamot a ports hasznalatabol mert ugy tunik nekem, hogy a
legtobben nem jutnak tul a "cd /ize/ecet && make install" szinten.

Udv:
Sz,