Re: [BSD] apache probléma

Bognár Zsolt zsozso at vfemail.net
2003. Aug. 1., P, 22:24:24 CEST

Nos, talán sikerült rájönnöm hogy mi a gond.
Bár közel sem biztos, hogy ebből adódik. a dolog.

Mikor ports-ból felmászott nálam az új apache mondta, hogy neki kell az
mm-1.3.0 ág is és ezt frissítette is.
Ahogy nézegettem a klog file-t Shared memoriára panaszkodott a php, úgyhogy
próbaképpen mind3 csomagot mégegyszer újraforgattam és most úgy néz ki
(lekopogom) megy a dolog...(apache buffered loggolással)
Szóval talán a php is igényli az fordítást mm után.

En is frissitettem  Apache/1.3.28, PHP/4.3.3RC1 mod_ssl/2.8.15
-re. Azota erdekes problemaim vannak olyan kodokkal ami elotte egy evet
csont nelkul mukodtek 1.3.27 Apache-csal + 4.2.3 php val. Okat egyelore
meg nem tudom. A php-ra gyanakszom.