[BSD] ADSL suck

Zeller Balázs zeller at axelero.hu
2003. Aug. 1., P, 13:45:26 CEST

én sem a szolgáltatót szídtam (mellesleg haverok) de valahogy megoldásra kéne jutni mer ez nem állapot.
Sztem egy szolgáltató azért "szolgáltat" hogy az folyamatos legyen és ha nem az akkor
meg tudja oldani azt. (jelen esetben ez ugy megy hogy egymásra mutogatnak az axeleroval)
De nem látok eggyenlöre semmit ami kivezetne ebbol az állapotbol.
Ráadásul engem ba'"+!+-tnak folyamatosan hogy csináljak már vmit.