[BSD] write error

Sült Tamás tsult at hex.hu
2003. Aug. 1., P, 12:21:05 CEST

Mégegy dolog eszemeb jutott, ugyan nem tudom milyen vinyorol van szo, de
soxor sok helyen jartam ugy, hogy uj vinyo, vagy eppen nem uj de
rendszeresen vagy eppen csak egyszer egyszer vagy csak egyszer az eleteben
ellazult. Pl. van nehany Maxtor, amelyeket kulonos modon elfelejtenek a
gyarban lowlevel formatozni, s ettol osszedol a particios tablaja, kerreg,
irasi hibaja van neha 8K neha 8MB bad sectort jelez, szal kicsit ellazul.
Hasonlo szitut tapasztaltam az IBM-Hitachi-k nal is.
Elofordulhat neked is hasonlo problemaval kuzd a vinyod, lehet erdemes
megprobalni a gyari programmal letesztelni. Pl. Maxtorhoz: Powermax, stb.
Altalaban ha jol tudom (segitsetek ki ha nem), a gyarto honlapjarol ezek
leszedhetoek.
Termeszetesen mindenkeppen mentsel elotte, mert ezek a programok igen erosen
meg tudjak buheralni a vinyodat...

Suthy