[FreeBSD] Re: [FreeBSD] Diszk kikapcsolás

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2002. Sze. 30., H, 09:46:25 CEST

On Mon, 30 Sep 2002 09:17:58 +0200
Gabor Dolla <agdolla at graviton.hu> wrote:

> hali

> en is pont egy halk gepet szeretnek, valoszinuleg via eden pici
> alaplap es flash ide diszkben gondolkodom...
> az eleg halk :) a muszaki speci alapjan 1 meterrel 0 decibel zajt
> csinal ez csak akkor jo, ha 256M-512M eleg, es nem akarod allandoan
> irni

Sziasztok!
Gondolom asztali gépekről van szó.
Szívesen venném a témában a tapasztalataitokat.
Az enyém ezek esetében az, hogy a tápegység az egyik, ha nem a
leghangosabb rész. A Compaq gépek tápja kiváló. Van egy-kettőhöz
szerencsém (Pentium IV, 1.7), közvetlen közelről alig lehet hallani a
hangját. (Ja és van még egy másik ventillátor is benne, az is tök
csendes.) Sajnos a szervízben érdeklődésemre kb. 40E-es árat jelöltek
meg a tápnak. Tud valaki garantáltan csendeset még megfizethető áron?

Köszi
Zsolt