[FreeBSD] apache2 + php4

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Sze. 26., Cs, 12:24:11 CEST

Hello

Wednesday, September 25, 2002, 6:59:41 AM, you wrote:

bch> http://www.tar.hu/balihb/

bch> Itt nézd meg. Egyébként a php 4.2.3-as verzójában javítva van a hiba.

Kosz ez adott nehany otletet. Elso korben legalabb azt megtudtam, hogy
amivel probalkozok, forras, az bugos.
Sajnos ez a patch a forditaskor szintaktikai hibat eredmenyez, de kis
trukkozessel meg tudtam oldani, hogy leforduljon megfeleloen. Ezek
utan mar csak az a problema, hogy a .php file megjelenik, mint egy
szoveges allomany. Az AddType sor bekerult a megfelelo helyre, de ez
semmit nem valtoztat a dolgon. Ugy gondolom, hogy nem fut a php
valamiert.

Egyenlore meg mindig nem megy.

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu