[FreeBSD] dual athlon

Demeter Bence bob at ngo.hu
2002. Sze. 26., Cs, 06:14:26 CEST

Hali,

nekunk egy adatbazisszerver fut egy ilyenen, MSI K7D-Master dual
alaplappal (asszem VIA chipsetes, nemtom, benn van az interwareben).

Az Adaptec 2110 SCSI RAID-vezerlovel nagyon nemertettek meg egymast,
ebbol volt nem keves gondunk. Csereltunk Mylex AcceleRaid 170-re (mire
masra :))), azota doccenes nelkul megy, meg nem volt ujrainditva miota
betettuk a hostingcenterbe. Szal jo csak vigyazni kell a raid-vezerlovel :))

BoB