apache2 + php4

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Sze. 24., K, 17:53:37 CEST

Hello

A kovetkezo problemaval fordulnek a nagyerdemuhoz, hatha valaki mar
talalkozott ezzel a problemaval:

A php4 (4.2.2) tokeletesen lefordul, bekerul a megfelelo helyre es az
#apachectl configtest a kovetkezo hibaval ter vissza:
Cannot load /usr/local/libexec/apache2/libphp4.so into server: /usr/local/libexec/apache2/libphp4.so: Undefined symbol "pthread_getspecific"

Probaltam mar verziot cserelni, megnezni mi hianyozhat, rakeresni a
neten a hibauzenetre es megoldasara, de eddig semmi. Masok is
belefutottak mar ebbe a hibaba, de meg megoldast sehol nem talaltam.
Valaki esetleg tudna segiteni, mi is ez es mi hianyozhat hozza?

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu