[FreeBSD] [OT] linux kerdes

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Sze. 23., H, 14:06:23 CEST

Hello,

> asztali gepemen redhat linux 7.3 fut
> lattam 2 jopofi desktop alkalmazast, oeone homebase desktop es
> ximian evolution
>
> az egyiknek az install leirasa a kovetkezo oldalon van:
> http://www.ximian.org/products/desktop/download.html
>
> es root-kent a kovetkezo parancsot kell kiadni:
> lynx -source http://go-gnome.com/ | sh
>
> (a masik desktop alkalmazast is hasonloan kell felrakni)
>
> kerdesem: azon kivul, hogy az usernek ez kenyelmes, ez mennyire
> biztonsagos ? szerintem orulet.... freebsd-n a portsban legalabb van MD5 hash
> [...]
haat, megneztem az oldalt, az elso oldalon ki valaszthatod a
kedvenc Linux disztribuciodat, en ott a Debiant jeloltem meg.
Ekkor bejott egy oldal, ahol leirtak, hogy mit kell beallitanom,
hogy tudjak atp-zni.

Namost nem talaltam idevonatkozo leirast az apt checksum
ellenorzesere vonatkozoan, de egyszer a linux-listan valaki mar
panaszkodott, h ilyen hibaval jott vissza az apt-get...

Osszefoglalva az utobbi megoldas (lynx -source...) tenyleg inkabb
csak a usereknek ajanlott, az elso oldalon le van irva
resztletesen, mit kell csinalni.

Udv:
a.

--