[FreeBSD] boot fail

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2002. Sze. 19., Cs, 19:38:29 CEST

On Thu, Sep 19, 2002 at 04:30:41PM +0200, Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:
> ha az emlekeim nem csalnak meg egeszen (eleg regen kellett
> ujra huznom a FreeBSD-s gepemet), van egy uzenet -
> kozvetlenul a verzioszam kiirasa utan, ami valami
> olyat ir ki, hogy "[Hit akarmelyik button...9 sec]"... es
> elkezd visszaszamolni. Na, ha ekkor veletlenul nem
> az entert utod le, akkor eljuthatsz ahhoz a prompthoz,
> amelyre az egyik segitokesz valaszado hivatkozott.
> innen termeszetesen az kovetkezik, hogy a GENERIC
> kernelt kell beizzitanod. Mas valasztasod aligha lehet
> a siker halvany remenyeben, hiszen egyszer valamikor
> a gepedre csak felkerult valami kernel fele az elso
> [...]

felreertesz, az mar megvolt, es nem segitett

en az elotte levore gondolok, amikor az ad(0,a)/boot/loader sort kene
beirni

szal ez meg a palcikas kernelbetoltos dolog elott van:)

es mint irtam, amiket irtal, azokat kiprobaltam, es semmi nem
segitett, es termeszetesen masik rendszer alol tudom mountolni a
particiot

tompos