[FreeBSD] Ha mar valaki olvasta, akkor bocs a crosspostolasert.

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Sze. 19., Cs, 12:41:20 CEST

Põcze Balázs wrote:

> Semmilyen spec. beállítás nincs benne, ugyanaz a skript fut, mondjuk a
> BSD alatt portbol forditottam a MySQLt, linux alatt pedig apt-get-tel
> binariskent tettem fel. Most megnezem egyreszt ugy, hogy linux, es bsd alatt is
> forditok, ill. mindketton binarist telepitek. (vmint megnezem, hogy ha
> nem soronkent olvasok-vizsgalok-eldobok/betoltom, hanem egyben
> beolvasom az egeszet memoriaba, es ott vizsgalodom, akkor mi
> valtozik...

Honapokkal ezelott irtam e listara egy esetrol, amikor szovegfile-ok
feldolgozasa sajat C programmal egyes Linux valtozatokon igen lassu
volt.
Valasz nem szuletett az ezzel kapcsolatos kerdeseimre, de velemenyem
szerint
a 2.4 sorozatu kernellel ellatott Linuxokon volt lassu, mig a regieken
gyors.

SzeFe