[FreeBSD] Squid problema

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Sze. 12., Cs, 10:12:48 CEST

Hello,

> Nem, a 0 nem az unlimited, hanem az automata. (pl memoriameretbol
> kalkulal egyet)
bocs, napkozben neztem, este irtam mar a levelet...

> MAXDSIZ, MAXSSIZ kernel paraméternek nézz utána.
igen, a squid doksi is ezt irta... :)

Itt kerdeznem meg: a LINT-en kivul hol lehet utanananezni ezen
parameterek jelentesenek?

Es meg egy kerdes - nem igazan ehhez kapcsolodva:
miota upgradeltem FreeBSD-4.6.2-re, a
/usr/src/sys/compile/KERNELNAME-bol inditva nem fordul le a
kernel. (hosszas melo utan kinyog vmi errort - bocs, ez tudom,
nem tul sokat mondo) Aztan cd /usr/src/, make buildkernel
KERNCONF=KERNELNAME, es ugy me lefut...

Van ra valami logikus magyarazat?

Udv:
a.