security log

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Sze. 9., H, 17:31:10 CEST

Hello

Az alabbi problemaval talalkoztam (mar nehanyszor)

> xl0: watchdog timeout

Ebbol az 1 sorbol neha meglehetosen sok erkezik.
Termeszetesen amikor ez az uzenet megjelenik, a gep mar tobbet nem
elerheto kivulrol.

Egy 3Com 905C (xl0) halozati kartya van a gepben es 3/4-ed evig ment
normalisan. Jelenleg ezt az uzenetet adja, de ha lereseteltetem a gepet,
utanna 30-40 napig megint megy normalisan.
Mi lehet a problema?
Talalkozott mar valaki hasonloval?
Altalaban ez akkor fordul elo, amikor nagyon nagy halozati terhelest
kap a gep, de csak 1 session-rol van szo. (A legutobbi 6 m/s volt kb
es 1 ftp session).

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu