[FreeBSD] 5.0

Attila Nagy bra at fsn.hu
2002. Okt. 29., K, 14:00:01 CET

Hello,

> Most jelenleg van egy 4.6.2-es FreeBSD-m otthon, amit szeretnek frissiteni.
> Nem akarok cvsupolni, mert a matav eleg draga telefonugyileg, szoval
> inkabb letoltom az ISOkat a munkahelyemen. Most azon a harom megoldason
> gondolkodom, miszerint
> a, leszedem a 4.7-est es hasznalom
> b, leszedem az 5.0DP1-et
> c, megvarom az 5.0-t.
> Melyik megoldassal erdemeseb foglalkozni?
DP1-et ne hasznalj, nagyon regi es azon kivul, hogy elatkozod a FreeBSD-t
nagyon mast nem fogsz vele nyerni.

A legjobb valtozatot szerintem innen erdemes kivalasztani:
- 4.7-nel maradsz
- feliratod valakivel a legujabb forrasfat es forditasz magadnak
- megvarod az 5-RELEASE-t

Ha gondolod (hajlando vagy Pesten setalgatni erte picit), CD irasban tudok
segiteni.

----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
Attila Nagy					e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)		  phone @work: +361 210 1415 (194)