[FreeBSD] most akkor vinum

Szabados Jozsef szabados.jozsef at snt.hu
2002. Okt. 28., H, 19:02:36 CET

[Koszi az ujratordelest M* O* levelezovel nem figyelem mindig a sorhoszzt .]

A ccd ellen szol, hogy tudtommal nem fejlesztik, es szerintem tul buta.
Mellette, hogy piszok egyszeruen lehet hasznalni, meg konfiguralni. De nem rossz.
Dontse el mindenki maga ;-)

Udv,
Szabados Jozsef
Ui.: RaidFrame-el telleg nincsenek tapasztalatok?