[FreeBSD] rendszer atvitele

Norbert Murzsa norbert.murzsa at snt.hu
2002. Okt. 28., H, 16:59:09 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 12:04:40PM +0100, Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:
> udv,
>
> valoszinuleg mar csak ismetelni tudom az elottem
> e temaban megszolalokat:
>
> # dump -0 -u -f - <source> | (cd <target>; restore -x -f - )
>
> ha boot-olni szeretned, akkor nem art hozza egy kis newfs sem...

Ezzel meg egy gond lehet, abban az esetben, ha nullfs-es mount-olgatasok vannak
benne..vagyis pl. jail-t hasznalsz es a jail-ek var konyvtarjaiban kulon irhato
particiokat akarsz mountolni, illetve mas particiokat akarsz a jail ala mountolni
read-only modon.

Nalam jobban bevalt (bar en is a dump-ot hasznaltam..), ha a teljes fajlrendszert akarod
atvinni egy masik gepre..a:

lemountolsz minden nullfs fajlrendszert es osszetarolod a teljes fajlrendszert a /-tol.

A masik gepen mar az eredetivel megegyezoen megparticionalt fajlrendszerre single mondban
csak kibontod az eredeti tar fajlt. A kovetkezo boot-olasnal visszakapod az eredeti
rendszert(jail,nullfs, ..stb).

--
kuksi
Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at snt.hu
S&T Hungary                           phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)