most akkor vinum

Pocze Balazs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Okt. 27., V, 17:42:12 CET

Üdvözlet!

Örömmel jelenthetem, hogy a hathatós segtségetekkel sacc/kb
20 perc alatt sikerult a ket regi hdd-mrol atmozgatni a rendszert
az uj lemezre.
Most eppen azon gondolkodom, hogy megeri-e (mondjuk vinummal)
(meg mondjuk lehet-e) hozzáfűzni a ket regi lemezemet
az ujhoz, ugy, hogy ne csak egy 15Gb-s IDE ad0-m legyen, hanem
kihasznaljam a 3 es 5 Gb-s lemezeimet is. es mondjuk ugy nezzen ki,
mintha lenne egy 23Gb-s lemez a gepben... Mondjuk ez fugg a sebessegtol,
illetve attol, hogy mar meglevo particiohoz tudok-e fuzni ujabbat (tipikusan az
/usr -re gondolok)
Mindegy, azt mar tudom, hogy ma este intenziv handbook olvasgatassal fogom tolteni
az idot. :)
Egyebkent mi lelhette a burncd-t? Erdekes modon, (most 4.6.2 van a gepemen) amikor
audio cd-t irok, es beallitom az iras sebesseget, akkor azt csak az elso
track-en hajlando csinalni, a tobbit maximummal irja.
Bocsi, ha kicsit erthetetlen voltam, de hosszu volt a mai ugyelet, es mar
alig latom a klaviaturat ;).
Udv,
  Balazs