[FreeBSD] rendszer atvitele

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Okt. 24., Cs, 10:54:57 CEST

Pocze Balazs wrote:
> Sziasztok!
>
> A napokban szandekozok venni egy 15Gb-s HDD-t es szeretnem atvinni ra
> a rendszert.
> Arra gondoltam, hogy megcsinalom a particiókat és felmountolom őket
> az /mnt/bighd  ala a /-t,
>   /mnt/bighd/var, /mnt/bighd/tmp, /mnt/bighd/usr, /mnt/bighd/boot
> formaban majd, egy
> #cp -R / /mnt/bighd
> ez után kicserélem a hdd-ket, és reboot.
> Elég ennyi? Vagy kell még valami más is?
> Sziasztok,
>   Balázs

Szia!

En elegge el nem itelheto modon a dump-restore parositast hasznaltam
amikor pontosan ilyesmit tettem (meg a tar-t annal az esetnel, amikor az
eredeti vinyon nem volt kulon particio az adott fs, de az ujon mar
(mivel mar volt hely:-) az lehetett. A reszleteket itt talalod: (a with
command line utilities reszt reszben en irtam:P)

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/disks-adding.html

Sok szerencset!