[FreeBSD] apm problema

Janos Mohacsi mohacsi at niif.hu
2002. Okt. 23., Sze, 18:49:21 CEST

On Tue, 22 Oct 2002, Janos Feher wrote:

> [...]

Az en tapasztalataim:

HP omnibook xe3: FreeBSD 4.6-STABLE - FreeBSD 4.7-STABLE
apm: mukodik, bar furtcsasagokat ir ki.
kikapcsolas: shutdown -p now:  tok jol mukodik
hibernacio: zzz: csinalni kell egy hibernacios particiot es tokjol mukodik

Hibernacios particiot DOS alol tudsz csinalni, vagy az eredeti HPs
CD-kel...

Gericom Webgine: FreeBSD 4.6 STABLE
apm: nem mukodik
kikapcsolas: shutdown -p now; nem mukodik
hibernacio: zzz: tok jol mukodik

Udv:
	Mohacsi Janos