[FreeBSD] HPT370 Abit alaplapon

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2002. Okt. 23., Sze, 10:27:51 CEST

On Wed, Oct 23, 2002 at 12:12:45AM +0200, Bacsek Lajos wrote:
> Hello
> szerintetek merjem a gep bekapcsolt allapotaban kihuzni az egyik vinyot ?
> Ez a filleres IDE RAID megoldas kibirja ?
> Merthogy ez van odairva......

En a biztonsag kedveert nyomnek egy atacontrol detach  -et. Ellenkezo esetben
nagy valoszinuseggel kernel panic lesz (foleg ha swap is van azon a vinyon).
Parszor mar volt rola szo ezen a listan es mas forumokon is, hogy a HPT3xx es
Promise chipek nem igazi raidet csinalnak. Amennyire tudom kb. 1 dolog van, amivel
tobbet tudnak egy standard IDE controllernel: le tudjak tukrozni az egyik vinyot
a masikra.

Udv:
m.