[FreeBSD] apm problema

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2002. Okt. 21., H, 10:14:45 CEST

On 2002. 10. 19., gyepmester at levele.com has wisely spoken:

> Hello Mindenkinek!

> Van egy olyan jellegu problemam, hogy nem tudom apm
> segitsegevel FreeBSD-ben lekapcsoltatni a tapot.

> Ez csak azert erdekes, mert most vettem gepet (1 honapja),
> tehat ugy gondolom, minden hardver feltetel adott a dologhoz.
> Windows XP-vel kiprobaltam, az siman lekapcsolja a tapot, nincs gond.
> Ezek szerint nem a hardver lesz a problema, ha egyszer a Win tudja?

Érdemes lenne egyszer nekiülni ennek a problémának - amióta BSD -zek,
folymatosan ott áll megoldatlanul:  Egyes konfigurációkat le tud
kapcsolni az apm, másokat nem (laptop és desktop gépeket egyaránt),
míg a windows rendszerek mindegyiket le tudják kapcsolni. Ki lehet a
hunyó? Mi lehet a gond? És ez minden általam próbált BSD -t érintett.

Üdv:

HZX