Mutt + szinek

Pocze Balazs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
2002. Okt. 17., Cs, 10:00:59 CEST

Üdvözlet!

Nos utannanéztm, ha portsból teszem fel a muttot, es _csak_
ncurses-sel fordítom, akkor telejesen jók a színek.
Már csak azt nem értem, hogyha az slrn-t használom, ami igencsak slang alapú
akkor annak is teljesen jók a színei.
Ezek alapján nekem úgy tűnik, hogy a slang és az ncurses összeakadnak, ami önmagában
még nem lenne baj, de nálam valszeg sokkal hozzáértőbb emberek csinálták a
csomagokat, és a mutt csomag mind ncurses, mind slang-re van fordítva. Tehát össze-
akad, és szétszálnak a színek.De akkor miért csinálták nem jól működőre?
Üdv,
  Balázs