[FreeBSD] screen

polya polya at bnet.hu
2002. Okt. 14., H, 10:52:39 CEST

nekem is ez volt csak nalam 98%os cpu foglalassal feltehetoen gyengebb a
gepem
ports-bol felteve a: screen-3.9.13 -t megszunt a tunnet.
ellenben midnight commander mc-4.5.55_3 (portsbol) vagy packagesbol a 4.6
os release-hez tartozo verzio pont ugyanezt produkalja -mármint 3-4
feletti load-ot:(

Pólya Balázs