[FreeBSD] Laptop install problem

Haber Janos boci at coder.hu
2002. Okt. 13., V, 08:31:57 CEST

Hali!

Anno vmikor volt egy notebook nalam amire az volt irva hogy desinged for win98 , ehhez kepest csak netbsd es win95 bootolt be rola.
A FreeBSD Nalam is vmi hlye hibaval elszallt, viszont netbsd gond nelkl bootolt.

> meg lehetne probalkozni 4.7-el, de mindenkeppen meg kene nezni
> a megfelelo release-hez tartozo hardware notes oldalt.

Nekem most Portocom FreeStar 340S2-m van. Felprobaltam ra rakni FBSD4.6-ot de, nemigen szerette hogy soundcard ugyanazon az IRCQ-n uzemel mint a Modem. (Letiltani persze nem lehet).
Szoval frankon ment csak epp hang nem volt.
Szal mivel nekem ez a portsos dolog bejott felraktam ra gentoo linuxot (a BSD-hez hasonloan van neki ports-ja portage neven:), merugy azert sajnos a linux tobb figyelmet kap driver ugyileg, meg he nem is annyira rulz mint egy BSD.