[FreeBSD] pppd problema

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Okt. 11., P, 12:55:09 CEST

Marton Kenyeres wrote:

> Sziasztok!
>
> Egy szamomra teljesen misztikus hibaba futottam bele amikor
> megprobaltam egy Siemens S45-ot beloni a vodafone fele gprs-hez.
> Mondanom se kell, windoze alatt hibanelkul mukodik :-/
> [Nem, nem winmodem, tessek tovabb olvasni :)]

Szia!

Bar nem probaltam a dolgot (vodafon es Siemens hianyaban:-) de ugy
tunik, hogy airscape kollegank mar igen, mert mar kozkinccse is tette az
eszleleseit itt:

http://www.gsmport.hu/vodagprsgyik.htm

ha te is ezt hasznaltad es nem megy, akkor valami funky dolog lehet, es
akkor sajnos nem tudok segiteni:-(

Sok sikert!

P.S.: Valaki igazan megcsinalhatna mar user-ppp-vel is es bekuldhetne,
annyira nem kulonbozik de jo lenne ha ott lenne az is. En nem fogom
probalgatni mert a Pannonnal sok a fee:-)