nat problema

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Okt. 10., Cs, 13:22:22 CEST

Hello

  Tapasztalatotok szerint miert lehet a kovetkezo problema:

  Installaltam/konfiguraltam egy uj szervert a belso irodai
  halozatunkba, ami megosztana a netet.
  Ezelott egy linux volt IP masquerading-gal.

  Most az irodai szerverunket is FreeBSD-re atinstallaltam. 4.6-os
  verzio fut.
  ipnat-tal megosztottam a netet IP cimenkent, csak azoknak, akiknek
  lehet netezni.

  Eddig amit probaltam, minden tokeletesen megy kiveve a getright
  letoltest. De ez is csak akkor nem megy, ha ftp szerverrol szeretnek
  lehuzni valamit. Igazabol az fsn.hu-rol huznam le a 4.6.2 FreeBSD
  iso image-et, de ez egyszeruen nem megy. Ha ftp programmal (pl
  wincmd, vagy akar mc, vagy akarmi) probalom, akkor tokeletesen toltodik.

  Erezhetoen jobb a netezes
  sebessege, mint linuxon volt. A getright-tal kepes vagyok letolteni
  webes cuccokat, barmit, de ftp-n keresztul nem. Amig linux volt,
  addig ez is ment. Mindenfele program, icq, msn, irc, bongeszok, ftp
  programok futnak normalisan, ezert is nem ertem.

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu