[BSD] kill_them_all_painly

Barka Ferenc cyfh at cyfh.hu
2002. Nov. 26., K, 12:00:34 CET

Hala!

> Számodra biztosan nincs, ha már igy megkérdezted. De leszáradt volna a
> keze az adminnak, eltört volna a billencse, ha írt volna pár sort
> tájékoztatásul? (Pl. Spam volt, már nincs.)

irta, hogy javitva, mit erdekell az teged, hogy mi volt a hiba? majd ha
te uzemeltetsz ilyet akkor majd te megirod annak akit erdekell, tudom
ajanlani a feliratkozaskor kapott levelet olvasd el ott az admin cime
irsz neki, azt elmondja neked maganba ha akarja, engem nem erdekell, es
lassan a lista sem, amennyiben ez a szarragas, es egymas anyazasa marad.

--
<- CyFH ->

ui: unom mar nagyon ezt a topicot, nem lehetne erdemi kerdesekre ennyi
energiat forditani?