[BSD] Firewall ipfw & kppp...

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Nov. 25., H, 09:28:32 CET

On Sat, 23 Nov 2002, MG wrote:

hello,

> Az ipfw-ve szeretnek egy kis tuzfalat csinalni.
> A doksi szerint probalom a dolgot, de ott mintat nem sokat lattam. Azt
> szeretnem megadni pl. hogy a net felol erkezo kereseket (SYN) tiltsa az ipfw:
> ipfw add 10 deny all from not 10.0.0.0/24 to 10.0.0.0/24 tcpflags syn
szerintem az 'all' miatt nem megy, mert abban benne van az udp, icmp is,
amire a tcpflags nem igazan ertelmezheto. Csinalj kulon szabalyt azokra.

> ADSL-t egyebkent mivel celszeru hasznalni BSD alatt?
Mivel gyors ;) Egyebkent en a normal userland ppp-vel szoktam tarcsazni,
kb. 5 sor a konfig, de lehet, hogy meg annyi sincs. Remekul mukodik. Van
valami kernel ppp is, de azt meg nem probaltam (majd ir rola valaki...)

udv,
mami