[BSD] 5.0 dp2 tapasztalatok?

Barka Ferenc cyfh at cyfh.hu
2002. Nov. 21., Cs, 19:54:30 CET

Hala!

> Probalkozott valaki felinstallalni a dp2-t cd-rol?
> Nekem mar a probing device-nel meghal. Kb. 1 oras varakozas utan ugy
> veltem, hogy ebbol mar nem lesz semmi.

DP1-el van tapasztalatom eddig, az muxik, igaz tartosabb (1oranal
hosszabb idotartam) tesztre nem futotta :(

- AMD K7 Athlon 1,333 GHz
- 256 MB DDR RAM
- VIA KT-266A Chipset
- Planet PCI (RTL-8139C) Eth
- USB-s webcam (Creative)
- Geforce2 400MX 64MB RAM
- PS/2 optikai patkany

ez muxik adsl-es kapcsolat mukodott (user ppp), de igazan mint az elejen
mondtan nem volt idom tesztelni, es beallitani se nagyon allitottam,
feltettem ment, azota sajna gyalulva lett.

Viszont ha teheted es van idod akkor egy gep szetszedes es a minimalis
(video, vinyo, bill, eger)-en kivul mindent BIOS-bol kapaljal ki es
proszald meg igy elinditani, aztan folyamatosan engedelyezd a cuccokat,
es ahhol elakad azt megirni a fejlesztoknek, szerintem sokat tudsz vele
segiteni.

> Varom a velemenyeket, tapasztalatokat. Erdemes kuzdenem vele egyaltalan?
ha nem vagy rest mindenkeppen megeri, mar csak azert is, mert esetleg
egy koszono sort kaphatsz a RELEASE-ben :P es ugye az unokak majd
buszkek lesznek :))))

--
<- CyFH ->