[BSD] newsyslog patch 4.7 eseten.

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Nov. 21., Cs, 11:22:57 CET

Hello,

> Nalam az apache is a syslog-ba nyomul. Az access es az error log is. A virtualwebek is.
> Ha remote logserverre nyomod ki a tartalmat, akkor ez konnyebb megoldas, mint fajlokat szinkronizalni.
ok, az apache-ot nem neztemmeg igazabol - ezek szerint tud
syslogon keresztul logolni.

> A squid eseteben a logokat orizzuk a szerveren 30 napra visszamenoen...viszont ezek a fajlok napi 200-300 MB.
> Emiatt jo lenne gzippelni.. A newsyslog alapbol tudja... emiatt ataltam a newsyslog-ra teljesen...csak a
> squid tart vissza a 100%-os atallastol.
a kerdesem ebben az esetben: a squid-nek mely allomanyait
logoljatok syslogon keresztul? A cache.log-ra mar lattam
megoldast, de az access.log-ra meg nem, altalaban ez a nagyobb...
:)

amugy mi az access.log-ot es cache-log-ot tesszuk el egy napig,
vagyis rotalas utan gzip, majd a logszerver leszedi maganak :-)

tudom, kicsit fapados... de egyenlore ez van.

air

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.