bind8.3.3 csak egy lekerdezest enged...

MG makgab at freemail.hu
2002. Nov. 20., Sze, 20:21:36 CET

Hi!

A doksikban nem talaltam megoldast a problemara. Van valakinek otlete?
Feltettem a bind 8.3.3-t, megy is, csak egy gondom akadt, hogy az elso
nslookup lekerdezes utan a bind tobbet nem ad vissza zona informaciot.
Konkretan:
- Konfigoltam a bind-ot az /etc/namedb alatt: named.conf, zona fajl es reverse
fajl a helyi LAN-omhoz.
- Inditom a bind-ot: "named /etc/namedb/named.conf".
- Az nmap latja is az 53-as porton.
- Ha az nslookup-al keresek egy IP cimet v. egy nevet azt vissza is adja, de
tobbet mar nem. Csak egyszer. Utana csak var, var es var... :(

Ha leallitom a bind-ot "killall named"-el es ujrainditom, akkor megint egy
lekerdezesig mukodik, utana nem.
Mit rontok el?

Bye!
Gabor