kerdesek

palmihaly palmihaly at home.ro
2002. Nov. 16., Szo, 10:06:41 CET

Hello
Amiutan feltelepitettem a FreeBSD 4.7-et, probaltam futtatni a
wget-programot, meg mas programokat is, mint pl. az mkisofs de nem
talaltam. Marmind megkaptam, hogy honnan inditsam, de nem azt a valaszt
kaptam, hogy a programot nem talalja. Megnyitottam terminalban, begepeltem
hogy"./configure", utanna"make clean", es azt mondta, hogy nem talaja a
"....tar.gz."csomagot. Marmind az adott zippelt csomagot. MEgadta a
directort is , ahol nem talalta, beleleptem, es ott tenyleg nem volt.
Most mi az eljaras?
A masik. A hangkartyam a kovetkezo:
Crystal WDM Audio Codec
IRQ number 5
I/O port 0x0534-0x053B
I/O port 0x0388-0x038B
I/O port 0x0220-0233
name unimodem half-duplex audio device.
Nem tudom sehgyan aktivalni, hpogyan lehet "megszolaltatni"
A modemem a kovetkezo
Name	Intel V92 HaM Data Fax Voice
Description	Intel V92 HaM Data Fax Voice
Device ID	PCI\VEN_1813&DEV_4000&SUBSYS_00000000&REV_02\2&EBB567F&0&80
Device Type	Internal Modem
Attached To	COM3
Answer Mode	Not Available
PNP Device ID	PCI\VEN_1813&DEV_4000&SUBSYS_00000000&REV_02\2&EBB567F&0&80
ProviderName	Intel Corporation
ModemInfPath	oem0.inf
ModemInfSection	ham50
BlindOff	X4
BlindOn	X3
CompressionOff	%C0+DS=0,0;+DS44=0,0;
CompressionOn	%C1+DS=3,0;+DS44=3,0;
ErrorControlForced	+ES=3,2,4;
ErrorControlOff	+ES=1,0,1;
ErrorControlOn	+ES=3,0,2;
FlowControlHard	&K3
FlowControlOff	&K0
FlowControlSoft	&K4
DCB

Default	<
InactivityTimeout	0
ModulationBell	+MA=V34,V32B,V22B,BELL212,BELL103;
ModulationCCITT	+MS=V92,1,0,0,0,0;
Prefix	AT
Properties	b
Pulse	P
Reset	AT&F<cr>
ResponsesKeyName	Intel V92 HaM Data Fax Voice::Intel Corporation::Intel
Corporation
SpeakerModeDial	M1
SpeakerModeOff	M0
SpeakerModeOn	M2
Termeszetesen, hogy ez se mukodik
Ameddig hasznalgattam a Slakware 8.1-et, letoltottem a drivert es ott
tudtam mukodtetni. Megprobaltam azzal a driverrel, de amikor
begepeltem"make ham" akkor  pedig a ham-to nem kapta.
Egy kicsit sok a problemam, de mindenki volt kezdo valamikor.
Elore i s koszi a valaszokat, es remelem, hogy lesznek megodasok, es mek is
fogom tudni oldani.