disk tartalmanak a torlese - aggalyok

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Nov. 14., Cs, 14:46:08 CET

udv a listanak,

egy meglehetosen OT jellegu temaval fordulok
hozzatok. a minap egy elegge felreertheto
kerdessel fordult valamelyik kollega segitsegert
- egy masik levelezo listan. a kerdese igy szolt:

hogy lehet az adatokat kitorolni a lemezrol?
pontosabban, hogy lehet az osszes adatot letorolni
a lemezrol?

erthetjuk igy is, erthetjuk ugy is. en a rosszabbik
enemre hallgatva arra kezdtem el gyanakodni, hogy
kollegank valamiert nagyon nem bizik meg a
munkatarsaiban/kornyezeteben. (miert akar valaki minden byte-ot
_eltorolni_ a lemezrol?! -> ez legyen az o dolga.)
/selejtezesre varo lemezekrol van szo az emlitett levelben/

kerdesem ezek utan az, hogy vajon kinek segitunk,
es kinek arthatunk azzal, ha barminemu megoldassal
hozakodunk elo?! tudvalevo dolog, hogy tokeletes
megoldas nincs. *(nekem elsore a dd(1) ugrott be osztonosen...)

megis, szerintetek helyenvalo az, ha ezekre a kerdesekre
szuletik valamifele valasz?

[kerdes]
 -ha valaki nem tudja, miert akarja hasznalni?

--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
10 kind of human existing in the whole world:
- who knows binary numbers,
- who doesn't.