[BSD] Mindent tudni akarok

Demeter Bence bob at ngo.hu
2002. Nov. 14., Cs, 11:16:04 CET

A problema imho ugyanaz, mint a BigBradda / ValoVilag streamek eseteben. A wmv
egy eleg genyo formatum ilyen szempontbol. En ilyenkor azt csinalom h vindoz
alatt Windoze Media Playerrel behuzom a streamet, es ott a stream opcioi
kozott megjelenik annak _valodi_ url-je, ami nem egy link hanem maga a
stream, talan asc kiterjesztessel, vagy inkabb kiterjesztes nelkul. Aztan azt
az URL-t behuzva mplayerbe muxik mint a parancsolat.

B0B`