FreeBSD+PHP+Oracle

Strublics Robert baggio at baggio.hu
2002. Nov. 8., P, 00:04:33 CET

Hello,

oracle7 client-et felraktam portbol, melle forgattam szinten portbol mod_php4-et, kis modositassal (--with-oracle).

phpinfoban szepen latszik, hogy oracle enabled.. (mondjuk a lib nem...)

van egy oracle8-as adatbazis a halozaton...

/usr/local/oracle7/network/admin/TNSNAMES.ORA-t kitoltottem helyesen.

ora_logon-t hasznalok, es nem tudok connectolni sem. Szetneztem par levlistan es csak annyit talaltam, hogy szepen mukodik masnak, max. azok a funkciok nem mukodnek, amik csak oracle8-ban vannak. A kerdesem az volna, hogy valaki hasznal-e ilyet es, ha igen, akkor ez mukodik-e, mukodhet-e egyaltalan (arra gondoltam, hogy mivel oracle8-nal mar oci van talan ezert nem...csak akkor masnal miert?). Esetleg adatbazisserver oldalon kellene vmit allitani?

Ha nem megoldhato, akkor az erdekelne, hogy linuxos oracle8 FreeBSD-n, apache/mod_php4-el, mennyire stable, erdemes-e azt hasznalni, vagy inkabb erdemes egy linuxot installalni?

udv:

--baggio