[FreeBSD] OT: JOb

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Május. 29., Sze, 12:21:20 CEST

...szabad nehany jelentektelen megjegyzest tenni
az OT-hoz? ha megfigyelitek, _majd' minden_ IT-s
allasajanlat tartalmaz w9x requirement-eket + office-t.

mi ebben a baj?!

ja, olyan unixost szazaval is talalok - meg
az egysegsugaru unixosok/linuxosok kozott is -,
akik ismerik az office-t, win*-t.
ugyanez forditva mar nem ennyire trivialis.

amugy a szimulatorban jobbara alphakkal kellene
veszodni... milyen kinos, nem?!
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc