Nvidia && XFree86 4.x && HWaccel

Háber János boci at coder.hu
2002. Május. 28., K, 22:44:04 CEST

Hali!
Kerdesem lenne!
Szoval megneztem az /usr/ports/graphics/drm-kmod de asszem nvidia-hoz nemmegy:
FreeBSD DRM kernel modules for the Direct Rendering
Infrastructure.  With XFree86 4.0 they provide 3d
acceleration under X for 3dfx Voodoo3/5/Banshee,
Matrox G200 and G400, and ATI Rage128 and Radeon cards.

Mivel ez kozvetlen hozzaferest biztosit...
bar nekem 4.4-es BSD-m van es nincs CVS-rol updatelve a ports, de szoljatok ha kozben ez megvaltozott mert akkor upgradelek :)

Volt egy project, ami kernel supportot ad, es a linuxos driverbol csinaltak. A baj az hogy min. 5.0-s kernel kell neki.

Szoval nekem nem sikerult beuzemelni...
egyebkent dri (amihez a drm a kernelmodul) nem keszul Nvidia-hoz.

Boci