[FreeBSD] PCCARD

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2002. Május. 28., K, 19:31:16 CEST

Haraszti Gábor <harasoft at matavnet.hu> írta/wrote:
> Sziasztok!
>
> Feltettem a notebook-omra is a FreeBSD-t
> es van vele nehany problemam.
nos:
a freebsdt neztem, nincs. De NetBSD ugytunik menni fog neked.

> 1. 3COM Megahertz 10/100 CardBus PC Card van benne
>     es a FreeBSD nem ismeri fel. Mit lehet ilyenkor tenni?
cardbus gaz :(
http://www.netbsd.org/Hardware/cardbus.html
nemtom pontosan milyen kartyad van.

> 2. A hangkartyat sem ismeri fel. Ez meg ESS Solo-1 PCI
ezt sem talolom sehol :(
http://www.netbsd.org/Hardware/pci.html

http://www.jp.freebsd.org/PAO/LAPTOP_SURVEY/LTS.html

> Installaltatok mar ilyen gepre BSD-t?
sajna nem. altalaban a regebbi gepekre megy fel a *bsd. vagy 'szabvanyos
(vagy hozza kozeli)' kartyakat tamogat.

ha olvastad, volt egy thread a bluetoth, infra, usb, usb2 temaban, sajna
sok dolgot nem tamogat a bsd. ezzel sokat nem ertenek egyet, de en ezt
szertnem hasznalni munkaallomason is, es nem mast.

sok sikert.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!