[FreeBSD] Webserver kedes

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Május. 27., H, 10:32:27 CEST

SITKEI Attila wrote:

> Ferenc Szentpetery (May 26. 21:05):

> elegge jo javaslat eles szerveren gyakorolni
Persze, hogy jo otlet. Figyelmedbe ajanlom Lomb Kato
(tolmacsok korelnoke) esetet: tudott olaszul es
franciaul, igy bevallalt egy spanyol szinkrontolmacsolast.
2 hete volt a felkeszulesre es megcsinalta.
Itt is hasonlo a helyzet. Ha a kollega jol ismeri a Linuxot
(marpedig azt irta, hogy azert hasznal Linuxot, mert a BSD-t nem ismeri,
tehat a Linuxot igen), akkor 1 het alatt fel kell tudnia
tenni egy BSD-t, hiszen itt nem feltetlenul kell kernelt forditani,
a tobbi fogalmat, beallitando erteket mar ismeri. Gyakorolni
a telepites hete alatt kell. Ahogy a latin nyelvek egymas
megismeresehez kulcsot nyujtanak, ugyanugy a Linux ismeretek
is megadjak az alapot a BSD-hez. Egy bonyolult rendszert
amugy csak eles uzemben lehet megismerni. A mukodes soran olyan
esemenyek adodnak, amilyeneket almodban sem talalnal ki, de
meg kell oldani a helyzetet.
"A modszer megvalasztasat mindig a feladat termeszete
hatarozza meg, nem pedig az, hogy melyiket ismerjuk jobban
vagy alkalmazzuk szivesebben." (Raffai Maria: Informaciorendszer-
fejlesztes, 223. o.)

SzeFe