Kernel forditas

n13 n13 at freemail.hu
2002. Május. 23., Cs, 23:18:06 CEST

Sziasztok
Gondoltam megprobalkozok a kernelforditassal, - ezzel kapcsolatban lenne egy
ket kerdesem.
Nalam a LILO inditja a rendszereket. A BSD-t
other=/dev/hda3
	label=FreeBSD
	table=/dev/hda
bejegyzes .
Kerdesem ha elcseszek valamit az uj kernelben, es nem indul a rendszer
,hogyan tudom megis elinditani a regi kernellel?
Azt sem egeszen ertem hogy mi alapjan lehet kernelbe rakni vagy modulba?
Vagyis hogy mennek itt a modularizalt dolgok?
pl:  "options=EXT2FS " ez jo lenne modulba is?
(Bocs a lamersegert de meg nagyon a pingvinhez vagyok szokva)
Egyebkent koszonom Gabornak a kernel leirast megneztem,
en is talatam egyet
http://www.geekfinder.hu/news.php?id=63
nem tudom ez mennyire jo.