[FreeBSD] Lamer kerdes (visor)

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Május. 22., Sze, 19:50:19 CEST

On Wed, May 22, 2002 at 10:45:57AM +0200, Kovago Zoltan wrote:
> edge, FreeBSD 4.2 RELEASE
>
> - kernelbe usb, ugen, uhci-t beforgattam, forditottam egy 2.2.5-os coldsync-et, usbd-t elinditottam
>
> - aztan szoptam vele egy sort (nemreg irtam a listara), mert kb 10 hotsync-bol csak egy esetben sikerult a PC-vel osszekapcsolodnia
>
> - utana elolvastam a manual-t :) (csak vicc volt, elotte is elolvastam, csak atsiklottam a lenyeg folott)

Vagy, ahogy a nagy ismeretlen mondasa tartja:

"If all else fails, read the f@#!cking instructions!"

Ezert is nagyon fontos a jo dokumentacio... ezert ismet szegyentelenul
reklamoznam, hogy a www.bsd.hu-n *nagyon* jol mutatna barmifele magyar
nyelvu dokumentacio barmilyen BSD temaban, akar meglevo anyag forditasa,
akar a sajat kutfobol/tapasztalatbol. Es igen, akar meg *te* is irhatnal
valamit:-)

"Hogy legyen R-ni valo TFM!"

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *