[FreeBSD] kicsit off - printer

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Május. 17., P, 09:05:45 CEST

Hello,

On Thu, May 16, 2002 at 02:30:03PM +0200, Miklos Magyari wrote:

> Nyilvan azt meg tudom en is nezni, hogy _elvileg_ mi megy bsd alatt, de
> hat lattam mar karon varjut, es igazandibol inkabb tapasztalatok
> erdekelnenek, hogy ki mit hasznal, es ki mit javasol vagy nem javasol.
>
> Batran velemenyezzetek mindent, szines es nem szines printer is
> foglalkoztat.

Nekem itthon egy HP 640C van, ezt fillérekért meg lehet venni (ha még
kapható) és nagyon szépen megy.  A patron bele drága, de sokáig bírja,
főleg, ha nem HQ módban üzemelteted (még úgy is szebb, mint némely más
márka HQ-ban...).  Egyébként általában minden nyomtató fog menni BSD-vel,
amire nincs ráírva hogy windows only, mert ezek összesen kb 6 féle
nyomtatónyelvet használnak és a ghostscript ismeri ezeket.

Üdv