[FreeBSD] Lamer kerdes 2

Haraszti Gábor harasoft at matavnet.hu
2002. Május. 21., K, 22:44:30 CEST

NLSP vagy RIP kell?
Miert kell IPX? Novell?
iptunel.lan? probaltad mar?
4.11 felett nativ IP?
4.11-nel NWIP?
Kicsit reszletezd!

udv: harasoft
CNE :)

----- Original Message -----
From: "Makádi János" <maki at freemail.hu>
To: <freebsd at hu.freebsd.org>
Sent: Tuesday, May 21, 2002 10:29 PM
Subject: [FreeBSD] Lamer kerdes 2

Helo

Ugy kb. 2 eve leszedtem kivancsisagbol a FreeBSD 4.1.1 -et. Elolvastam
mindent a bsd.hu -n, feliratkoztam erre a levlistara. Otthon elkezdetem
probalgatni es minden ment amit meg akartam csinalni (kernelforditas, hang,
...) kb 1 honapig foglalkoztam vele.  Ugy ereztem a cegnel is hasznalom
kell,
ezert amikor volt lehetosegem, az egyik mezei routerre proba keppen
foltettem
(install ftp -rol, 3 halokartya, mukodott ezerrel). Igazabol sokminden
tetszett benne de volt egy problemam amit nem tudtam megoldani. Ez volt az
IPX route -olas. Mivel ez nem ment konnyen az ido meg surgetett visszatettem
a Linux -ot. Azota is ugy megy. A BSD -vel meg lealltam.

Most azonban olvastam a Lamer kerdes szalat es valami "megmozdult" bennem.
Ugy
erzem megint foglalkozni fogok BSD -vel, es mivel egyszeruen csak a mar fent
emlitett gepre tudom feltenni ezert kene az IPX route.

Ha valaki mar foglakozott ilyennel PLEASE HELP.

THX

Makadi Janos

Ui.: IPX kernelbe benne volt, az interfaceokon is volt IPX bind. Idaig
eljutottam.