[FreeBSD] Lamer kerdes

Haraszti Gábor harasoft at matavnet.hu
2002. Május. 21., K, 21:21:14 CEST

>Segiteni biztos sokan segitenek majd innen
>is, de szerintem felelosseget senki se fog vallalni.

Bocs a kiemelesert, de erre reagalnek.
Senkitol nem kertem, hogy felelosseget
vallaljon helyettem. DE. Felelos dontest
csak alapos ismerettel lehet hozni. Ezt
mar megtanultam jopar eves rendszermernoki es
rendzsergazdai tapasztalat utan. En sajnos
az az allatfajta vagyok, aki szereti reszletekbe
menoen tudni, hogy mit hasznal. Szeretem ismerni
az OS-t a labam alatt. Ezert utalom a Windows-os
rendzsereket, nem latok bele, csak egy click&pray
feluletet.
Szerintem ez a normalis, persze lehet, hogy csak nekem. :-))

udv: harasoft