security log

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Május. 21., K, 11:42:12 CEST

Hello

  Ismet talaltam nehany erdekes dolgot.
  A problema megoldasban mar intezkedtem, de azert kivancsi vagyok a
  velemenyekre, hogy ez mitol is kovetkezhetett be. A pontos megoldas
  meg nincs meg, az alaplap jelenleg uzemel, nem lett cserelve, amig
  nem tudom biztosan a hiba forrasat.

  A hibak:

Checking setuid files and devices:
find: /mnt: Input/output error

kernel log:
> ad2: WRITE command timeout tag=0 serv=0 - resetting
> ata1: resetting devices .. done

A fenti logbol kaptam nehanyat. Neha a WRITE helyett READ.

A tortenet ugy kezdodik, hogy egyik pillanatrol a masikra 2 HDD
olvashatatlanna valt a rendszerben. Furcsa is volt, hogy egy idoben
mentek tonkre. A kernel logok innentol kezdve 12 mp-enkent jottek
kettesevel. Azota a winchestereket elhoztam es leteszteltem masik
gepben, mindketto megfeleloen mukodik, adatvesztes nem volt.

Udv
 Andras                          mailto:andras007 at freemail.hu