Lamer kerdes

Haraszti Gábor harasoft at matavnet.hu
2002. Május. 20., H, 18:47:33 CEST

Sziasztok!

Most kezdtem foglalkozni komolyabban FreeBSD-vel.
(Evekkel ezelott mar voltak kezdo probalkozasaim)
Lenne par kerdes amit szeretnek tudni.
Eloszor magamrol. (Nehogy nagyon lelamerezzetek:)
kb. 22 eve foglalkozom szamitastechnikaval,
12 eve nem hobbi szinten, eloszor rendszergazdikent,
6 eve rendszermernokkent, Novell CNE.
Linux-ozom ugy 10 eve. (Elso 8 cm-es CHIP CD :-)

A kerdesek:
Mi a kulonbseg a Linux es a FreeBSD kozott?
(Azt tudom, hogy mindketto UNIX szeru, hogy free ...,
  inkabb technikailag, kernel szinten,....)
Ebbol kovetkezik: A tipikus vallalkozoi kerdes
Mi ebbe nekem a jo? Miert hasznaljak inkabb FreeBSD-t es
nem Linux-ot?
A fenti kerdesekre mindenkeppen jo lenne a valasz, mert nekem is
meg kell tudnom indokolni a donteseimet masok fele.
Esetleg ha tudtok valami pro-kontra ervrendszert a Linux es a
BSD osszehasonlitasara, az nagyon jo lenne.

Utolso kerdes: Mi a kulonbseg a FreeBSD az OpenBSD es
a NetBSD kozott, milyen feladatra melyik a jo, miben kulonboznek
alapvetoen, melyik mire van hangolva?

Elore is THX
Harasoft