[FreeBSD] magyar ispell

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Május. 16., Cs, 21:30:59 CEST

Szia!

On Tue, May 14, 2002 at 11:18:06AM +0200, Nemeth Otto wrote:
> Szervusztok!
>
> Probalta mar valaki beuzemelni a magyar ispellt?
>
> Nekem az installalas (make) mindig ezzel szall el:
>
> 	m4: name space overflow

Jobb keson mint soha, tehat ime nehany emlekem, en anno csinaltam
FreeBSD-n. (mivel nem valtozik tul surun, nem kell sokszor:-)

Tehat. A kulcs az, hogy a GNU m4 kell hozza, amit tenyleg a portsban
talalsz. De. Termeszetesen azert, hogy ne utkozzon a system m4-el, annak
nem m4 a neve (mert az alaprendszerben van vagy lehet olyan program
amelyik az uj m4-el esetleg nem megy) hanem gm4. Ezutan a dolog elegge
egyszeru: a Makefile-ben mindenhol kijavitod az m4-et gm4-re. Ha mar ott
jarsz, atirhatod BSD make stilusura is, mar csak azert, hogy ne kelljen
hozza GNU make.:-) (Ez opcionalis) Egyebkent esemenytelen a sztori,
nalam anno par perc alatt kesz volt es telepitve figyelt (es figyel
azota is) a helyen.

Es nem, nem hasznalom, a levelben elofordulo elutesekert egyedul en
vagyok a felelos:-)))

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *