[FreeBSD] Hálózat beüzemelés

n13 n13 at freemail.hu
2002. Május. 16., Cs, 19:41:12 CEST

> ha ppp-t hasznalsz, akkor a provider fileban megadott defaultroute
> megoldja a route-ok beallitasat, tehat ezt nem kell beallitanod (ipv4
> Gateway). name servernek add meg az enternet nameserveret (echo
> "nameserver 62.112.192.3" >> /etc/resolv.conf), ipv4 address, netmask,
> host es domain nem kell, ezeket majd megadja a behivoszerver.
>

> udv,
> bodnar istvan
----------------
Szia
mindent ugy csinaltam ahogy irtad , (ill a modemet com2-re raktam mert nekem
ott van,  ) es megse megy .  Felcsatlakozik "valahova"
(helyi cim = 29.125.8.8 ???????      távoli cím = 29.125.8.8 ?????????!!!!!!
es egy perc mulva lebont.
Kde alatt beallitaottam  a kppp-t ugyanugy ugy ahogy a Debianom alatt is van
es ott is ugyan ez a helyzet. Tehat akar a kppp-vel tarcsazok akar "pppd call
isdn"  afenti ip-re csatlakozik majd 1 perc mulva lebont
egyebkent a /var/log/messages-ben is csak ez van.
A kppp -vel ha lekerdezem a modemet minden ok.
Szerintetek mi lehet a gond?