[FreeBSD] kicsit off - printer

Szalay Tamas tszalay at icss.hu
2002. Május. 16., Cs, 17:05:21 CEST

On Thu, 16 May 2002, Pirity [iso-8859-2] Tamás Gábor wrote:

> Vannak még az olcsó (pártízezer Ft-os) tintaköpködők, amelyeknél viszont
> akár 10-20 Ft-ra is kijöhet egy oldal. Ennek előnye, hogy kisebb a kezdeti
> befektetés, ráadásul színesben is tudsz nyomtatni, viszont ha elég sokat
> nyomtatsz, akkor elég drága lesz. Ha csak havi néhány tucat oldal, akkor nem
> éri meg lézert venni.

nekem ilyenkor szokott beszaradni a patron :((( egyszer olyan is volt,
hogy kinyomtattam a szinessel cca. 6 cedeboritot, de a hatodik elso
harmadanal az egyik szin kifogyott. amikor 4 honappal kesobb ismet
szineset akartam nyomni, akkor nem jott ki a patronbol semmi. ennyi volt.
azota mindenkit lebeszelek a tintakopkodorol, aki sokat nyomtat azert, aki
meg keveset, azert.