kicsit off - printer

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Május. 16., Cs, 14:30:03 CEST

udv emberek,

mar regota gondolkodom azon, hogy veszek otthonra egy printert es ehhez
varnek tanacsokat. Nyilvan olyan kene, ami BSD alatt (is) tamogatott.
Nem menne rajta semmi komolyabb nyomtatas, csak olyan hazi printelgetes
lenne alkalmankent, sebesseg nem igazan szempont.
Ami fontos, hogy gazdasagosan lehessen uzemeltetni es persze emellet ne
legyen draga.

Nyilvan azt meg tudom en is nezni, hogy _elvileg_ mi megy bsd alatt, de
hat lattam mar karon varjut, es igazandibol inkabb tapasztalatok
erdekelnenek, hogy ki mit hasznal, es ki mit javasol vagy nem javasol.

Batran velemenyezzetek mindent, szines es nem szines printer is
foglalkoztat.

Ne fogjatok vissza magatokat,
Miki